Współpraca
Obecnie wszystkie współprace reklamowe prowadzę razem z Damianem Stelmachem (wspólnie tworzymy markę "Pasja informatyki"). Zapytania biznesowe prosimy kierować pod adres: kontakt@pasja-informatyki.pl. Dostępne formy owocnej współpracy reklamowej zestawiliśmy poniżej.
Konsultacje i webinary dla szkół i nauczycieli w zakresie przygotowań do egzaminów zawodowych
Od kilkunastu lat przygotowujemy młodzież do egzaminów zawodowych w zawodzie technik informatyk, a ostatnio także technik programista. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą, doświadczeniem i spostrzeżeniami wspierając nauczycieli przygotowujących uczniów do takich egzaminów w zakresie:
- sieci komputerowych
- administrowania systemami operacyjnymi (Linux, Windows)
- programowania aplikacji webowych
- matury rozszerzonej z informatyki
Banery reklamowe
Wykupienie powierzchni reklamowej (baneru) jest możliwe w następujących, prowadzonych przez nas serwisach:
- pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200.
- forum.pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 728x90, 250x250.
- miroslawzelent.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200, 300x600.
- egzamin-e13.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200, 300x600
- egzamin-informatyk.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200.
- podcast.pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200, 300x600.
Domyślny model rozliczeń: miesięczny. Aktualnie wszystkie nasze serwisy korzystają z programu AdSense, natomiast w przypadku wykupienia baneru, zastąpi on jedną z jednostek tego programu (zazwyczaj tę najbardziej eksponowaną w danym serwisie, tak aby uzyskane przez Was rezultaty były jak najlepsze). Szczegóły finansowe uzgadniane są mailowo lub telefonicznie (w zależności od wybranych serwisów, rozmiarów jednostek reklamowych oraz czasu trwania kampanii).
Zrealizowanie filmu / filmów
W przypadku tego typu współpracy, naszym priorytetem jest zawsze nieść wartość dla Widzów. Film może promować wartościowy produkt bądź inicjatywę, jednak współpraca taka ma w naszym wydaniu charakter wartości dodanej do użytecznego contentu, nigdy odwrotnie.
Współpraca całoroczna (partner kanału)
Istnieje możliwość nawiązania długoterminowej, wizerunkowej współpracy pomiędzy kanałem Pasja informatyki i wybraną marką. Wówczas każdy film na przestrzeni np. roku, zostanie zaopatrzony w intro / outro z odpowiednimi logotypami, zaś przeprowadzona kampania zostanie przeze nas szczegółowo zaplanowana na przestrzeni ustalonego czasu (eventy, realizowane w najwyższej jakości materiały, konkursy dla Widzów, lokowania produktu, mailingi). Warunek jest prosty: musi to być marka, którą cechuje sprawdzona przez nas jakość (nie reklamujemy produktów, których sami nie uważamy za wartościowe) i która odpowiada nam wizerunkowo.
Artykuły / wpisy sponsorowane
Podobnie jak w przypadku filmów, priorytetem przy publikowaniu przez nas artykułów sponsorowanych jest niesienie wartości dla Widzów. Pozostajemy otwarci na ciekawe propozycje, a szczegóły publikacji ustalimy mailowo lub telefonicznie.
Kolaboracja z youtuberami, blogerami, autorami
Jeżeli w ramach takiego collabu udało by się zrealizować coś wartościowego dla Widzów, jasne - wchodzimy w to. Jedynym problemem jest (jak to zwykle bywa) czas potrzebny do zrealizowania nagrań czy napisania tekstów - czasami może go zabraknąć (priorytetem dla nas są zawsze serie realizowane obecnie na kanale). Nie poszukujemy także aktualnie kolejnych autorów (do tworzenia filmów na stałe na kanale Pasja informatyki), ani grafików czy montażystów - to jeszcze za wczesny etap naszej działalności firmowej.
Patronat medialny Pasji informatyki
Patronat medialny jest jak najbardziej możliwy do uzyskania - informacje o prowadzonych konferencjach, imprezach branżowych, eventach można przesyłać na naszego maila firmowego - jeżeli tylko będziemy zainteresowani patronowaniem Twojej inicjatywie, na pewno odpiszemy na otrzymany list. Oczywiście udzielenie naszego patronatu nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Podsumowanie
Wszystkie powyżej wymienione metody współpracy to oczywiście jedynie pomocne wytyczne ("gotowce"), z których można skorzystać bądź nie. Natomiast w praktyce, każdą kampanię (i to niezależnie od skali) dopasujemy indywidualnie do Waszych potrzeb. Pozostajemy elastyczni i komunikatywni, starając się zawsze mądrze zrealizować akcję reklamową. Z korzyścią dla widzów, promowanej marki oraz naszą własną.
Statystyki za rok 2021
Poniżej zestawiono podstawowe statystyki tylko za rok 2021 (są to odsłony i wyświetlenia liczone od 1 stycznia do 7 grudnia 2021). Dane bardziej szczegółowe udostępniamy mailowo, jeżeli tylko pojawi się obustronna chęć nawiązania wartościowej współpracy.
- Kanał YouTube - 7,723,045 wyświetleń filmów, łączny czas oglądania 111 lat i 45 dni, 153,275 ocen pozytywnych, 5,470 komentarzy, 62,855 udostępnień
- Blog miroslawzelent.pl - 1,746,558 odsłon i 540,069 użytkowników
- Trenażer egzamin-informatyk.pl - 3,328,742 odsłon i 326,694 użytkowników
- Serwis pasja-informatyki.pl - 2,861,382 odsłon i 584,395 użytkowników
- Forum forum.pasja-informatyki.pl - 4,565,630 odsłon i 2,011,864 użytkowników
Social media
Wartości podane poniżej przedstawiają stan na dzień 10-12-2021