02. Struktura projektu obiektowego
Po premierze odcinka pierwszego wiemy już co to jest klasa i obiekt oraz rozumiemy konceptualną różnice pomiędzy nimi. Dziś pora napisać pierwszy większy projekt obiektowy, ponieważ najlepszym co można zrobić tuż po zrozumieniu tej różnicy jest napisać kilka programów (które już kiedyś się napisało strukturalnie) ponownie, ale tym razem obiektowo. Dlatego dziś napiszemy program, który już wcześniej zdarzyło nam się napisać - będzie to quiz, który zadaje 5 pytań użytkownikowi. Nauczymy się też przy okazji jak wygląda struktura projektu obiektowego - tzn. jakie pliki wchodzą w jego skład (a są to pliki z rozszerzeniem .h oraz .cpp).
Komentarze
Czy macie jakieś pytania, sugestie, uwagi? A może zauważyliście literówkę albo błąd? Dajcie koniecznie znać: kontakt@pasja-informatyki.pl. Dziękujemy za poświęcony czas - to dzięki Wam serwis staje się coraz lepszy!