03. Gra w wisielca. Przetwarzanie łańcuchów

Trzeci odcinek kursu pozwoli nam zrozumieć jak w Javascriptcie przetwarzane są napisy, czyli tzw. łańcuchy (stringi). Oczywiście moglibyśmy przetestować zachowanie się łańcuchów na jakichś przykładowych sentencjach, ale to by było nudne. Zamiast zajmować się na sucho takimi klasykami, wypłyńmy na nieco głębszą wodę i zróbmy sobie dzisiaj grę komputerową, która będzie operować na łańcuchach. Znamy ją myślę wszyscy - nazywa się wisielec albo szubienica.

Zobacz także

Daj się zaskoczyć! Poniżej wylosowałem dla Ciebie pięć wpisów z innych kategorii blogowych aniżeli ta, którą właśnie przeglądasz:

Pomóż dzieciom

Polska Akcja Humanitarna od wielu lat dożywia dzieci. Proszę, poświęć teraz dosłownie chwilę i pomóż klikając w oznaczony strzałką zielony brzuszek Pajacyka. Dziękuję!

Komentarze

Disqus
Bądź na bieżąco
Pasja informatyki