03. Gra w wisielca. Przetwarzanie łańcuchów

Trzeci odcinek kursu pozwoli nam zrozumieć jak w Javascriptcie przetwarzane są napisy, czyli tzw. łańcuchy (stringi). Oczywiście moglibyśmy przetestować zachowanie się łańcuchów na jakichś przykładowych sentencjach, ale to by było nudne. Zamiast zajmować się na sucho takimi klasykami, wypłyńmy na nieco głębszą wodę i zróbmy sobie dzisiaj grę komputerową, która będzie operować na łańcuchach. Znamy ją myślę wszyscy - nazywa się wisielec albo szubienica.

Zobacz także

Daj się zaskoczyć! Poniżej wylosowałem dla Ciebie pięć wpisów z innych kategorii blogowych aniżeli ta, którą właśnie przeglądasz:

Zamów książki o IT sec z kodem: pasja

Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT tom 1
Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT". Mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności! Zamówień można dokonywać tutaj:

Tom 1 Tom 2

Pomóż dzieciom

Polska Akcja Humanitarna od wielu lat dożywia dzieci. Proszę, poświęć teraz dosłownie chwilę i pomóż klikając w oznaczony strzałką zielony brzuszek Pajacyka. Dziękuję!

Komentarze

Czy macie jakieś pytania, sugestie, uwagi? A może zauważyliście literówkę albo błąd? Dajcie koniecznie znać: kontakt@pasja-informatyki.pl. Dziękujemy za poświęcony czas - to dzięki Wam serwis staje się coraz lepszy!

Bądź na bieżąco
Pasja informatyki