Współpraca reklamowa

Obecnie wszystkie współprace reklamowe prowadzę razem z Damianem Stelmachem (wspólnie tworzymy markę "Pasja informatyki"). Zapytania biznesowe prosimy kierować pod adres: kontakt@pasja-informatyki.pl. Dostępne formy owocnej współpracy reklamowej zestawiliśmy poniżej.

Banery reklamowe

Wykupienie powierzchni reklamowej (baneru) jest możliwe w następujących, prowadzonych przez nas serwisach:

  • pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200.
  • forum.pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 728x90, 250x250.
  • miroslawzelent.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200,  300x600.
  • egzamin-e13.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200, 300x600
  • egzamin-informatyk.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200.
  • podcast.pasja-informatyki.pl - dostępne wymiary jednostki reklamowej: 970x90, 728x90, 970x250, 750x300, 750x200, 300x600.

Domyślny model rozliczeń: miesięczny. Aktualnie wszystkie nasze serwisy korzystają z programu AdSense, natomiast w przypadku wykupienia baneru, zastąpi on jedną z jednostek tego programu (zazwyczaj tę najbardziej eksponowaną w danym serwisie, tak aby uzyskane przez Was rezultaty były jak najlepsze). Szczegóły finansowe uzgadniane są mailowo lub telefonicznie (w zależności od wybranych serwisów, rozmiarów jednostek reklamowych oraz czasu trwania kampanii).

Zrealizowanie filmu / filmów

W przypadku tego typu współpracy, naszym priorytetem jest zawsze nieść wartość dla Widzów. Film może promować wartościowy produkt bądź inicjatywę, jednak współpraca taka ma w naszym wydaniu charakter wartości dodanej do użytecznego contentu, nigdy odwrotnie. Przykłady tego typu produkcji zestawiliśmy poniżej:

  • W ramach współpracy z firmą Linuxpl.com udało się wykonać trwający 1 godzinę i 45 minut film Jak opublikować stronę w sieci? Wybór hostingu - dopracowany, kompletny poradnik dla osób, które chciałyby po raz pierwszy zamieścić w internecie swoją stronę www. Po publikacji otrzymaliśmy wiele sygnałów w mailach i komentarzach potwierdzających zadowolenie z usług dostawcy, a szczególnie od osób, które zdecydowały się za sprawą tej naszej rekomendacji przeparkować już posiadane serwisy do Linuxpl.com. Jest nam niezmiernie miło, że osoby rozpoczynające swoją przygodę z publikowaniem w internecie, mogą cieszyć się bezawaryjnym działaniem swoich pierwszych witryn, jak i pomocą świetnego supportu, gdyż problemy techniczne bywają na tym etapie nauki bardzo deprymujące (a nie warto niepotrzebnie się zniechęcić). Była to bardzo udana współpraca, ponownie niosąca wartość dla Widzów, jak i promująca godny zaufania produkt wysokiej jakości.
  • W ramach kampanii Now or Never, wraz z Lenovo Polska udało się zrealizować prawie 50-cio minutowy, bogaty merytorycznie podcast: 6 najczęstszych błędów podczas nauki programowania. Aktualnie jest to jeden z najczęściej wyświetlanych na kanale Lenovo Polska filmów - do dziś pomaga unikać największych pułapek uczącym się ludziom.
  • W tej samej kampanii udało się także wykonać trwającą 1 godzinę i 14 minut produkcję: Sukces zawodowy w branży IT. Po tej publikacji pojawiły się dziesiątki maili od Widzów, którzy dziękowali za podzielenie się subiektywnym spojrzeniem na naukę, pracę, rolę umiejętności miękkich oraz tymi wszystkimi niuansami, o których opowiedziano w filmie. Produkcja ta pomogła także dokonać rozruchu forum internetowego LenovoZone oraz Forum Pasji informatyki.

Współpraca całoroczna (partner kanału)

Istnieje możliwość nawiązania długoterminowej, wizerunkowej współpracy pomiędzy kanałem Pasja informatyki i wybraną marką. Wówczas każdy film na przestrzeni np. roku, zostanie zaopatrzony w intro / outro z odpowiednimi logotypami, zaś przeprowadzona kampania zostanie przeze nas szczegółowo zaplanowana na przestrzeni ustalonego czasu (eventy, realizowane w najwyższej jakości materiały, konkursy dla Widzów, lokowania produktu, mailingi). Warunek jest prosty: musi to być marka, którą cechuje sprawdzona przez nas jakość (nie reklamujemy produktów, których sami nie uważamy za wartościowe) i która odpowiada nam wizerunkowo.

Artykuły / wpisy sponsorowane

Podobnie jak w przypadku filmów, priorytetem przy publikowaniu przez nas artykułów sponsorowanych jest niesienie wartości dla Widzów. Pozostajemy otwarci na ciekawe propozycje, a szczegóły publikacji ustalimy mailowo lub telefonicznie.

Kolaboracja z youtuberami, blogerami, autorami

Jeżeli w ramach takiego collabu udało by się zrealizować coś wartościowego dla Widzów, jasne - wchodzimy w to. Jedynym problemem jest (jak to zwykle bywa) czas potrzebny do zrealizowania nagrań czy napisania tekstów - czasami może go zabraknąć (priorytetem dla nas są zawsze serie realizowane obecnie na kanale). Nie poszukujemy także aktualnie kolejnych autorów (do tworzenia filmów na stałe na kanale Pasja informatyki), ani grafików czy montażystów - to jeszcze za wczesny etap naszej działalności firmowej.

Patronat medialny Pasji informatyki

Patronat medialny jest jak najbardziej możliwy do uzyskania - informacje o prowadzonych konferencjach, imprezach branżowych, eventach można przesyłać na naszego maila firmowego - jeżeli tylko będziemy zainteresowani patronowaniem Twojej inicjatywie, na pewno odpiszemy na otrzymany list. Oczywiście udzielenie naszego patronatu nie wiąże się z żadnymi kosztami.

Podsumowanie

Wszystkie powyżej wymienione metody współpracy to oczywiście jedynie pomocne wytyczne ("gotowce"), z których można skorzystać bądź nie. Natomiast w praktyce, każdą kampanię (i to niezależnie od skali) dopasujemy indywidualnie do Waszych potrzeb. Pozostajemy elastyczni i komunikatywni, starając się zawsze mądrze zrealizować akcję reklamową. Z korzyścią dla Widzów, klientów oraz naszą własną.

Statystyki za rok 2017

Poniżej zestawiono podstawowe statystyki tylko za rok 2017 (są to odsłony i wyświetlenia liczone od 1 stycznia do 31 grudnia). Dane bardziej szczegółowe udostępniamy mailowo, jeżeli tylko pojawi się obustronna chęć nawiązania wartościowej współpracy.

Social media

Wartości podane poniżej przedstawiają stan na dzień 10-03-2018.

  • 185,875 subskrybentów w YouTube
  • 14,494 fanów na Facebooku
  • 3,565 followersów na Twitterze
  • 22,665 pasjonatów na Forum
  • 4,075 odbiorców naszego newslettera

Zobacz także

Daj się zaskoczyć! Poniżej wylosowałem dla Ciebie pięć wpisów z całego archiwum bloga:

Facebook
Pasja informatyki